DANE TECHNICZNE:
Obudowa: | ŁP12/V32/4/A i ŁP14/V32/4/A z rozstawem 0,40÷0,75m, |
Opinka stropu i ociosów: | okładzina żelbetowa układana ażurowo rembem na stropnicy i płasko na łukach ociosowych |
Stabilizacja obudowy: | rozpory stalowe rurowe |
Posadowienie obudowy: | stalowe stopy podporowe |
Skrzyżowanie jednostronne pochylni badawczej 71 z przekopem 2 w gabarytach obudowy ŁP14/V32/4/A | |
Skrzyżowanie jednostronne pochylni 90 z przekopem 2 w gabarytach obudowy ŁP14/V32/4/A |
ZAKRES PRAC:
Wydrążenie przekopu 2 na poz. 850m o łącznej długości 368m, zastosowana obudowa ŁP12/V32/4/A i ŁP14/V32/4/A z rozstawem 0,40÷0,75m, wykonanie jednostronnego skrzyżowania pochylni badawczej 71 z przekopem 2 w gabarytach obudowy ŁP14/V32/4/A, wykonanie jednostronnego skrzyżowania pochylni 90 z przekopem 2 w gabarytach obudowy ŁP14/V32/4/A, przebudowa pochylni 90 na odcinku 423m z gabarytów obudowy ŁP10/V32/4/A z rozstawem 0,75m na gabaryty obudowy ŁP14/V32/4/A z rozstawem 0,4m.
ZASTOSOWANA TECHNOLOGIA:
Drążenie przekopu 2, przebudowa pochylni 90 oraz skrzyżowania jednostronne odbywało się za pomocą MW. Przy drążeniu przekopu 2 oraz skrzyżowań jednostronnych została zastosowana ładowarka boczniesypiąca K-312LS i wóz wiertniczy BTRL-1 co spowodowało znaczne skrócenie czasu wiercenia otworów strzałowych i efektywniejsze wybieranie urobku z przodka.